Modevisning.

Sista kvällen utan sönerna. Nu längtar jag så mycket efter dem att jag har ont i magen. På riktigt, alltså!!! Imorrn. Imorrn får jag pussa på dem igen! Jösses, vad tiden sniglar sej fram.

Jag har just kommit hem från första joggingrundan efter halsontet. Gick sådär. Inte uselt på något sätt men att jag hade stuns i stegen är nog ändå att överdriva. Det gick, helt enkelt. Nu har jag lite ont i ryggen och stjärten. Musklerna förtvinar förbannat snabbt, I´ll tell ya!

Efter jobbet åkte maken för att handla virke. Då passade jag på att springa från Lindex till HM till Indiska till Systemet till jordgubbsståndet. I usually hate to shoppa. Men idag är jag imponerad över min effektivitet. Jag visar nu ett av plaggen jag inhandlade.

Modell: Jag.
Fotograf: Johan

Först ställde jag mej i snygg pose. Maken ba, ska du visa dina nipples? Jag ba, mäh! Så gick jag in och satte på mej en BH.

Och maken fotade tre timmar för tidigt.



Så var jag redo.



Men då började maken klaga på att jag alltid står på samma sätt när jag blir fotad. Då bjöd jag till och försökte härma modellerna i katalogerna...



Då muttrade maken att jag minsann fick förklara mej för grannen. Att vi skämtade lite. Jag fattade inte vad han menade. Vaddå skämtade?!



Sen blev jag så uppgiven av mina tafatta modellförsök att jag hällde upp ett glas vitt. Men visst är kjolen snygg?! I love it!

Nä, ni! Nu ska jag snart sova så att det blir morgon fort! Jag döööööör snart av längtan!

Önskar er alla en skön midsommar!!!!

Kommentarer
Postat av: Pia

Fina duktiga du! Som ogillar shopping men ändå lyckas så bra. Skitsnygg kjol, känns verkligen som en Kickikjol!

Tänk om du får blodad tand;)

Är glad för din skull att äntligen dina dina kommer hem imorgon. Önskar dig den bästa midsommaraftonen!!!

Kram

2011-06-23 @ 22:02:04
Postat av: Pia

Fina duktiga du! Som ogillar shopping men ändå lyckas så bra. Skitsnygg kjol, känns verkligen som en Kickikjol!

Tänk om du får blodad tand;)

Är glad för din skull att äntligen dina dina kommer hem imorgon. Önskar dig den bästa midsommaraftonen!!!

Kram

2011-06-23 @ 22:04:21
Postat av: Pia

Finaste bästa du, som ogillar shopping så mkt men ändå lyckas så bra! Skitsnygg kjol, en riktig Kickikjol, förstår att du är nöjd!

Tänk om (hoppas) du får blodad tand! ;)

Glad för din skull att du får träffa dina killar imrg! Kärlek;)

Önskar er en fantastisk midsommar. Puss

2011-06-23 @ 22:09:37
Postat av: Pia

Fina duktiga du! Som ogillar shopping men ändå lyckas så bra. Skitsnygg kjol, känns verkligen som en Kickikjol!

Tänk om du får blodad tand;)

Är glad för din skull att äntligen dina dina kommer hem imorgon. Önskar dig den bästa midsommaraftonen!!!

Kram

2011-06-23 @ 22:15:02
Postat av: Jenny

Det var supergott godis och första gången för mig som jag någonsin vinner högsta vinsten! Haha =).

Hoppas ni har/haft en trevlig midsommar, blir sängen nu och jobb resten av helgen.

Kram Jenny

2011-06-24 @ 22:56:06
URL: http://jentanholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0