Lite mindre.

I våras skickade jag en bild på min mage till en kompis, Malin som inte trodde på mej när jag sa att jag hade too many kilon runt mage och rumpa. Hon ba, nääää sådär säger du jämt. Men tji fick hon när jag skickade bildbeviset.



Men nu ska jag skicka en ny bild till henne. Ge henne lite hopp inför post gravidteten. Hon känner sej nämligen som en elefant just nu och tror på allvar att hon aldrig kommer att bli sej lik igen.

Bilden jag ska skicka är ett bevis på att LCHF, GI, Viktväktarna och andra metoder inte alltid behövs. Jag har, sedan i april, inte ändrat ett skit på min kost. Men! Jag har sprungit tre dagar i veckan. 

Och kolla skillnaden!



Jag vill på intet sätt skryta (eller jo, lite förresten), men visa att det faktiskt går utan att späka sej. Utan att behöva sluta med kladdkaka (gud, förbjude), cola, vin, hamburgare, pommes and u name it!

Jag gillar dessutom att springa nowadays. Helt sjukt!!!




Kommentarer
Postat av: Stina

Bra jobbat! Härligt att du gillar att springa!

Du ser verkligen super fräsch ut! Perfekt nu till sommaren!!

Blir peppad att köra ännu mer! Tyvärr funkar det inte att bara träna för mig :) Jag måste börja tänka på vad jag stoppar i mig för att det ska hända nått. Jag mår bra av att springa ...men skulle vara skoj att ha platt mage :)



Tusen tack att vi fick komma och njuta av erat paradis!! Så nice!! Tackar!!

/Stina

2011-07-03 @ 19:03:33
Postat av: Rosie

Nu har jag gjort som du! Tagit bild på min förskräckliga överkropp och gömt den på säkert ställe, sedan ska jag plocka fram den om 6 månader och då också ta ny bild! Det blir spännande. Nu är jag superpeppad! Tack vän! Puss!

2011-07-03 @ 20:41:58
Postat av: Mobykulla

Fina du! Så rackarns duktig du är! GRYMT imponerad!!



KRAM

/// F

2011-07-03 @ 20:55:15
URL: http://mobykulla.blogspot.com
Postat av: Laila

Way to go Kicki!!!

Takk for inspirasjon. Har jo egentlig gitt opp her jeg sitter med min sjokolade og cola, men nå er jeg klar som et egg! Ti ned før jul. I'll let you know ;-)

2011-07-03 @ 21:01:31
Postat av: Rocktjejen

Woaw! Vad du är duktig! Är ute & går iaf var & varannan dag, men har haft tanken om jag ska springa med, men har inte gjort det än.

Men tack för peppningen! :)

2011-07-03 @ 21:16:05
URL: http://rocktjejensblogg.blogg.se/
Postat av: Laila

Way to go Kicki!!!

Takk for inspirasjon. Jeg har jo egentlig gitt opp her jeg sitter med min sjokolade og cola, men nå er jeg klar som et egg! Ti ned før jul. I'll let you know ;-)

2011-07-03 @ 21:16:22
Postat av: Karro

WOW!!! Härligt jobbat tjejen, sååå snygg!

Mmm men på mej händer de minsann inget, så nu har jag uppehåll ett teh o ska ta tag i min springning efter semestern...SV:

Ja just de... Jag har glömt att ändra det där på min sida, ska genast göra det;-)

Tyvärr blir det ingen v29 i malung iår...:-( Hoppas på nästa år istället;-)!

Kram K

2011-07-04 @ 00:45:59
URL: http://www.hotmail.com
Postat av: Malin

Åhh, vad du är fin...Det är gott att se och peppas av! Dock HAR du ju en midja som alltid är smal i mitt tycke. Snart ses vi (i all min rundhet:) och jag lääängtar. Puss

2011-07-04 @ 10:56:32
Postat av: Marie

Ååå vad du är duktig!! Jag är såå imponerad!! Det roligaste är att de fungerar bara man "rör" på sig!

Hoppas ni har en underbar sommar!!

Kraam Marie

2011-07-05 @ 11:05:52
URL: http://livetochlitemer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0