Lyckliga ögonblick.

När man betalar räkningar för bedrövligt många slantar. När man är tvungen att äta iskalla grillspett för att ungarna var arga och krävde uppmärksamhet under matens varma tid. När hunden hårar trettio hundpälsar varje natt. När byxorna fortfarande sitter tajt efter graviditeten. När AC:n på bilen har pajat. När hunden måste opereras. När maken måste ägna semestern åt att bygga övervåning...

...det är då jag är så oändligt lycklig och glad över att ovanstående saker är våra enda "problem"!!!

Idag satt jag i lekparken med fina, fina vänner och deras ungar. Kände mej alldeles varm i magen av lycka. För att vi bor här. För att vi har så underbara grannar. För att mina pojkar är så ljuvliga. För att min make är så fin.

Det är sådana stunder jag samlar på!

Men när bebisen BARA vill att man ska sjunga Hotel California innan han somnar, då vet jag faktiskt inte;


Kommentarer
Postat av: Cissi

On a cold desert highway, cool wind in my hair. Hugo vill bara sjunga ja må hon leva och she loves you, han. Men vi skrattar ändå, precis som du. Smackepuss

2010-05-31 @ 19:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0