Aningen splittrad mamma.

Hemma efter makens kusins 30-års kalas. Kul att träffa alla! Men va fan?! Sa jag typ en mening till någon? Möjligtvis en halv.

Jag trodde att jag var utbildad till att multitaska. Simultanförmågan är ett måste att besitta som tolk. And I used to ha det! Måhända inte i privatlivet då...? Eller har den försvunnit ut med min sista bebis? Ja, jaha! Så måste jag omskola mej.  

Åhhhhh, jag känner mej vansinnigt otrevlig mot alla jag träffade idag.

- Heeej! Vad kul att se dej! Allt bra?!

Säger jag till dem jag kramar om. Och sen måste jag amma. Eller gå med Lennon på toa. Eller byta blöja. Eller torka spilld saft. Eller bära runt på onöjd bebis. Och kanske, kanske, kanske däremellan få i mej en tugga mat (läs: efterrätt!!!!!!!!!!).

Till er som var på festen och läser min blogg: Det var superkul att ses! Och jag ÄR trevlig EGENTLIGEN ;)

Nu sitter jag i soffan och väntar på reslutatet i Eurovision Song Contest. Go Denmark!!! And then, lägg ner skiten!!! 

Eller låt äkta musik tävla istället;





Kommentarer
Postat av: Camilla

Det är PRECIS så jag också känner när man träffa människor om man har med sig båda barnen. Så skönt att veta att andra har det lika. Du e inte ensam...

Kram C

2010-05-30 @ 14:27:11
Postat av: Kusin Sandra

Jag förstår dig fullständigt! Man har fullt upp med att se efter barnen, särskilt i den åldern! Jag brukar också vara den som känner att jag inte räcker till när vi är bortbjudna hela familjen... Som "festfixare" denna helg kände jag mig inte heller särskilt trevlig mot alla gäster. Hade fullt upp med att plocka med mat mm... Vi får väl ses ute på landet hos farmor Karin någongång i sommar istället! För övrigt är du alltid trevlig Kicki!!!

2010-06-02 @ 07:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0