Sjukt.

39,5 visar den satans termometern! På mej! Det trodde jag bara barn hade. Jag blir irriterad. Hunden blir rastlös och bebisen piggare och vaknare än någonsin.

Enough is enough! Nu har vi varit sjuka i veckorna två. Jag orkar inte med den här sjukstugan längre! Idag har jag hasat omkring och tänkt att om en timme mår jag nog bättre. Då har nog febern försvunnit. Men den där jävla timmen hjälper inte det minsta. För när den har passerat mår jag fortfarande lika uselt. Å värst mår jag i näsan. Jag hatar när jag inte kan andas fritt genom båda näsborrarna. Så nu sprutar jag Otrivin långt upp i snoken trettio gånger fler ggr än rekommenderat.

Jag längtar efter energi! Vill vara pigg och vädra ut allt sjukt här hemma. Go crazy with the dammsugare! Skura badrum och golv. Bädda rent.

Så jag ber en bön till Lucifer;

Käre L,

låtom oss bli krya och keep the kräksjuka away!


Febrig, ofräsch mamma med glad och pigg bebis.



Hund som vill ut. Matte som vill sova (läs:dö!).


Kommentarer
Postat av: Anna

Det känns tryggt att du har insett vem som ska tillbes! ;-)

Krya på dig, Kix! Skickar många kramar och en massa energi.

2010-03-04 @ 15:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0