TACK!

Jag vill krama er för era FINA kommentarer! Ni anar inte hur underbart det är att läsa att man icket är ensam med sina funderingar :) Tusen tack för att ni hör av er!

Sedan vill jag också framföra mitt varma tack till denna vinter! För hundrade gången; BYE BYE! Seså, ge dej iväg nu!

Och till sist i detta korta men tackfyllda inlägg; TACK för min lindriga magsjuka bestående i matavsky och magkramper. Nästan så att jag är glad att den drabbade mej för jag gick ner 1 kilo och vill ALDRIG mer äta kladdkaka (med reservation för framtida ändringar!)

När jag är sjuk orkar jag bara mysa med mina barn :)


 

Kommentarer
Postat av: Cecilia och livet

Hej, hej:) Jag spärrade min blogg nu ikväll, men du får förstås fortfarande läsa om du vill:) Då skulle jag behöva en mejladress för att skicka en inbjudan. Lämna den till Stina om du vill fortsätta läsa mina smått galna funderingar:)



Mysigt kort! Och tack för tipset om boken!

Cissi

2010-03-17 @ 22:12:51
Postat av: Malin

Puss till dig min vän. Vilken fin sänggavel!! Måste komma snart och hälsa på känner jag. I vår. Känns som ett MÅSTE för min del. Annars tynar jag bort:).

Tynar och tynar...nu tynar jag...t.y.n.a.r. Hej då.

2010-03-17 @ 22:53:46
Postat av: ulli

Snygg sänggavel och ljuvligt kort! Ser ut som ni alltid bara är så där lungna och harmoniska och myser tillsammans ;-)

2010-03-17 @ 23:13:14
Postat av: Kicki

Cissi: Tack för att jag får fortsätta läsa. Lämnar genast min mailadress till Stina!



Malin: Ja kom hit och myyys! Jag skrattar för din kommentar med tynar är så rolig! Puss!



Ulli: Men det vet du väl, att här hemma råder alltid lugn och harmoni ;) Öhhhh...

2010-03-18 @ 12:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0