Måste sluta med halvstädning.

Det kryper lite otäckt i kroppen på mej. Jag sitter i soffan framför teven och försöker klura ut varför det känns så. Det kan inte vara febern. För den är utsvettad. Det kan heller inte vara illamående. För då jävlar!

Så kommer jag på vad det är. Och inser att jag är galen på riktigt;

Jag har skurat badrummet skinande rent. Men inte orkat städa övriga rum i huset. 

DÄR har ni orsaken!

Que?! Undrar ni kanske.

Jo, nu går vi omkring här hemma och drar med oss smutset in till vårt rena badrum. Det är panikframkallande! Det var ju så rent och fint. Golvet var både dammsuget och skurat. Mattorna skakade. Och hörnen putsade.

Och vad får man för det?! Skit. Bokstavligt talat.

Så om jag packar väskan så ringer ni psyket.

Kommentarer
Postat av: Annica

Ska du helstäda då hela tiden? Låter faaen så jobbigt! Var istället glad för att när du städar nästa gång går det bara hejsan att städa badrummet... Pöss och pössa på Lille man och lille minime!

2010-03-05 @ 08:02:03
Postat av: pia

haha förstår helt hur du känner...kom till mig i stället för till psyket så kan vi bli galna ihop med lite vin istället! Inte nu då, men när du är färdig ammad! puss pådig fina

2010-03-05 @ 08:22:31
Postat av: Cissi

Jo jag bara kom att tänka på en grej... När du var 15 och bodde hemma så var du skitsur på din mamma för att hon städade hela tiden. Bara en tanke som dök upp ur mitt freudianska minne...

2010-03-05 @ 09:08:18
Postat av: Kicki

Annica: Ja, så KAN man tänka men det är inte rätt!



Pia: Vin med dej! Jag läääängtar! När Lillen är ngn månad äldre pumpar jag och kommer! Deal?!



Cissi: Hur kan du INTE stå på min sida?! Nu kan du inte vara arg på mej som stod på fiskens sida!

2010-03-05 @ 13:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0