Sommarbilder!



Japp! Jag är på´t igen. Denna gång vill jag ha en sommarbild. Att regissera en bebis och en treåring är superenkelt! Jag är sannerligen en fena på det.



Till hjälp hade jag storebror som försökte muntra upp den lilla arga. Gick sådär.



Han försökte verkligen tappert,



men tappade till sist tålamodet. "Meeeeeeeeen, mammmmmaaaa! Nu räcker det!" sa han och spände ögonen i mej.



Och jag vet ju det. Det hade räckt efter bild nummer tio.

Men några bilder blev ju lite gulliga;







Frågan är dock när jag ska lära mej att ögonblicksbilder ALDRIG inträffar då jag dirigerar och iscensätter?!




Kommentarer
Postat av: ulli

Så fina!!! Underbar bild på arg Lennon :-) Ja varför kan dom inte bara göra som man säger, hur svårt kan det va.

Skulle en gång slänga ner mina i en blåslippeglänta när en förbipasserande man kom förbi o kommenterade min tappra försök o skrattade lite lagom...gud så fånig jag kände mig, mkt bättre att tvinga dom posera hemma i trädgården i lugn o ro ;-)

2010-06-02 @ 22:27:48
Postat av: ANN

helt underbara bilder ju =)

kramar!

2010-06-03 @ 10:00:40
Postat av: Cissi H

Meeeeeeen.... Duktigaste fotografen med de gulligaste lintottarna.

2010-06-03 @ 10:25:52
Postat av: Malin

Hihihihihihihi...Jag döööör. Förresten, den 12:e Juli. Är ni hemmavid då?

Puss

2010-06-03 @ 13:45:06
Postat av: Fru L

tänk att man blir lika varm i hjärtat varje gång....Love you....

2010-06-04 @ 22:13:14
Postat av: pia

Du är en underbar fotograf och har ljuvliga grabbs..love!

2010-06-06 @ 09:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0