Lite upprörande är det faktiskt!

Det är endast mej själv det drabbar. När jag går omkring och stör mej OERHÖRT mycket på det här kungliga bröllopet som skall stånda. Fast när det sänds från bröllopsstudion (bara titeln på programmet, liksom!!!) morgon OCH kväll. När svenska folket skickar in lyckoönskningar till brudparet via tv4. När hovstallets hästar ska gå i 160 meter i minuten genom huvudstaden, dessutom skodda med silver alt. aliminiumskor. Då tycker jag att denna händelse antagit oanade proportioner.

Jag menar, det finns väl gränser?!!!!

Jaja, visst. Det ÄR en stor händelse för Sverige. But still!!! Come on!

"Den 19 juni firar vi från tidig morgon till sen kväll!" "Du är bjuden på århundradets bröllop!"

Bjuden, my ass! Det är ju knappt att brudgummens föräldrar är bjudna.

Så! Nu har jag klagat färdigt. Det tog mej fem dyrbara minuter att skriva ovanstående text. Fem minuter under vilka jag istället hade kunnat pussa på min bebis. Så from now on ska jag sluta störa mej på saker som egentligen inte har med mej att göra och använda den tiden till fokus på ungarna. Som jag alltid borde ha gjort förstås. Men jag är en sådan där. Som stör sej och inte kan låta bli att tala om det och lägga energi på det. Sannerligen onödigt och olycklig för mej och de mina. Fast nu är det slut med det!

Men va fan!!! Nu sitter det en gubbe i studion på tv4 och titulerar sej som VM-låtsexpert!!! You have got to be kidding me!!!!!!!!

Så! Färdigklagad!

I wish ;)

Kommentarer
Postat av: Ulli

Ha ha tänk att vi kan vara så olika och ändå så lika:-)

Jag bara älskar allt med detta bröllop och är lite knäckt att vi ska på fest så jag måste lämna tv soffan vid 18.15...hinner se vigseln i allafall :-) Och kungliga servetter har inhandlats för att dekorera med när vi ska servera efterätt (ska på cykelfest och dessert ska ätas hos oss med kunglig glans ) KRAM KRAM

2010-06-16 @ 16:22:28
Postat av: pii

Haha..du är för underbar. Ser verkligen fram emot tisdagen då vi ses!!!! KRam

2010-06-16 @ 21:58:26
Postat av: pia

FInafina, det finns människor som suger energi och så finns de de som är som du..som ger en massor av energi! ÄVen om du klagar;) Längtar tills vi ses på tisdag! KRamar!!

2010-06-16 @ 22:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0