Nyttigt mellis!

Det är en rolig (IRONI!!!) tid framöver, gällande tevetittandet. Visas det inte fotboll så kan man ge sej faen på att det är någon bröllopsstudio eller ett repotage om Familjen Bernadotte som fortfarande på 2010-talet är så förnäma att det typ bara kan säga ah och bah.

Men vad klagar jag för?! Nu kanske jag kan vara produktiv om kvällarna istället. Fotoväggen ska göras färdig till exempel och sen har vi självfallet vårt "lilla" övervåningsprojekt. Men den borde bara ta ett par kvällar för oss att färdigställa. Om inte annat kan jag väl dammsuga.

Eller banta! För när mitt mellanmål består i vad som visas nedan,



då är det på tiden att de nyinköpta (apdyra!!!) joggingskorna snöras på! 

Och like they say; "A moment on the lips, forever on the hips."

And I DON´T like being curvy!!!  

Kommentarer
Postat av: pia

Men fy f-n vilket gott mål..I`ll be there soon!! Snd vi inte bor närmre för då har jag tvingat med dig i spåret..har oxå nyinköpta svindyra skor;)

See yah!

2010-06-12 @ 16:41:55
Postat av: Anna

Här konstaterade gubben att han nog skulle skaffa en lång antennkabel så att jag kunde se på "annat" på sovrumsteven...

2010-06-13 @ 12:07:38
URL: http://lärarjäveln.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0