VM?????!!!!!!

Here we go again. Sport på teve och varenda status på facebook goes nuts. Å jag ba, öhhhh??? Frågar maken när Sverige spelar. Får till svar att de inte ens är med.

Jamen, I just don´t get it!!! Okej, om Sverige spelade final. Då kanske jag skulle slänga ett öga. Men när Frankrike möter Uruguay, undrar jag bara, WTF?!

Folk till höger och vänster har VM-känsla (!!!). Jag trodde först och främst att det var EM. Ser sedan ett repotage om Kenneth Andersson och måste (på allvar!!!) fråga Johan om han inte avslutat sin karriär än. Då fattar ni nivån, liksom!

Nä, jag igonerar VM-hypen och skrattar åt detta istället;


Kommentarer
Postat av: ANN

jag håller helt med dig fattar inte hela denna grejen låter som en hel jävla bisvärm på tvn ju wtf!!

2010-06-11 @ 22:09:48
Postat av: Fredrik

Tänk dig en konsert med Bon Jovi, där dom kör dina absoluta favoritlåtar i 2 timmar, tre gånger om dagen i en månad. That's Vm;-)

2010-06-11 @ 22:17:18
Postat av: ulli

Håller med dig till 100 procent!!!! Turligt nog är inte mannen i detta hus så besatt, han kollar mest resultaten, behöver ej se matcherna thank god!



2010-06-11 @ 23:00:10
Postat av: ulli

Nu kollade jag klippet också och skrattar ännu, love them

2010-06-11 @ 23:07:34
Postat av: Cissi

Bästa 6,5 minuterna på mkt länge!

2010-06-12 @ 15:24:15
Postat av: Kicki

Ann: Du är rolig :) Bisvärm! Hihi... Klapp på magen!



Fredde: Att du överhuvudtaget jämför BJ med fotboll! Men ok, jag fattar poängen - I´ll give u that ;)



Ulli: Min make är inte heller så intresserad. Tur det, annars kanske man var tvungen att separera under en månad...



Cissi: Ain´t it, så säg :)

2010-06-12 @ 16:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0