Joråsatte...

Så sitter jag i bilen och ser en bil bli stoppad av civilpolisen. Tyst mmmmar jag för mej själv, nickar och tänker att ja, så kan det gå när man kör för fort.

Då spelas Heaven´s on fire på radion och jag skruvar upp volymen på högsta. Sjunger med och diggar lite coolt med huvudet och plutar med munnen för att härma trumslagen.

Jag tittar på hastighetsmätaren - den visar 140km/h.

Jag stirrar skräckslaget i backspegeln och drar ner volymen. Ingen polis bakom. 

Jag slutar sjunga med. Kommer liksom av mej när jag fattar hur ocool jag är. För vem fan mmmmmar som en sur gammal gubbe, diggar till Kizz, kör för fort men är livrädd för polisen?!

Jag. Tydligen. 

But I can´t help it - Jag ÄLSKAR den här;





Kommentarer
Postat av: Rosie

Söta Kicki, jag tycker väldigt mycket om dig, men KIZZ??!!!

2010-06-08 @ 22:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0