Kusiner.

Mina ljusaste barndomsminnen är från somrarna i föräldrarhemmet tillsammans med mina kusiner på pappas sida. Vi har lekt så många konstiga lekar och haft ooootroligt roligt ihop! Härliga minnen har jag också från tiden då jag besökte storkusinen på mammas sida i Eskilstuna. Hon tog så väl hand om mej och var min STORA idol när jag var liten. Jag har tre fina kusiner som jag fortfarande har bra kontakt med och älskar av hela mitt hjärta!

Därför är jag så glad att mina barn också har fått underbara kusiner. Både på min och makens sida. Att se dem tillsammans gör mej varm i magen. Det är verkligen speciellt med kusiner!

Hemma hos föräldrarna myste min ungar med brorsans underbaraste och sötaste Olivia;





Lennon och Olivias konversation:

Lennon: "Olivia, vill du ha klossen med bebisdregel på?"

Olivia: "Jaaaaaa!"

Lennon: "Här! Känner du att det är dregel på?"

Olivia: "Jaaaaa!"

Lennon: "Vad tokigt, va?!"

Olivia: "Jaaaaa!"

Senare samma dag i bilen:

Olivia: "Ennon (läs: Lennon)!"

Lennon: "Jaaaaaa, Oliviaaaaa!"

Sen skrattade de tills de kiknade. Efter trettionde gången tyckte inte jag att det var särskilt kul längre. Men vem är jag att döma?! Humor är ju ytters individuellt.

Gotta love ´em, though!


Kommentarer
Postat av: Ulli

Åh så söta dom är!!!!

Så avis både på dig med nära kusiner och på dina barn som får det samma.

Men får hoppas mina kan bli stora idoler till sina små kusiner så småingom....

KRAM

2010-07-23 @ 20:57:37
Postat av: Malin

Men sååå söta! Måste nog kidnappa alla tre:). Heja dig som lagar mat och diggar till bra musik!! Roligt att du känner dig gammal hihi...för det ÄR du ju inte. Det är bara alla andra som fått för mkt ungdom grr...Saknar dig mkt fortfarande ♥. Puss. Ps! Nytt hos mig:).

2010-07-23 @ 22:29:08
Postat av: Maria

Tack för de fina orden. Vi har haft roliga stunder tillsammans.Det är härligt med kusiner.

Kram storkusinen

ps underbara bilder,för att inte tala om de härliga samtalet ds

2010-07-23 @ 22:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0