Vänner på visit!

Lika fin som denna flaska champagne är, lika underbart gott smakar den.



Särskilt god är den att dela med fina vänner som kommer på sommarbesök.



Skåla med dem.



Äta grillat tillsammans och prata som om inte en endaste dag passerat sedan sista gången vi sågs.

Det är KÄRLEK!

När vännerna åkte vidare på sin semesterresa fick jag ont i magen. Ville att de skulle stanna längre. Så tittade jag igenom bilderna i min kamera som vännen lånat. Hittade så många fina foton.



 



Kanske undrar jag lite över en och annan bild.



Men det är nog bara vännens sätt att påvisa att kladdkaka och coca cola icket skyndar på min fortfarande gravida mages förminskelseprocess ;)

Eller att rynkorna blir väl synliga i vissa miner.



I vilket fall, är hon fantastisk på många sätt. Min vän, that is. Hon får mej att skratta my ass off! Vi fattar varandra på hundradelen. Vi tycker och tänker likadant (oftast iaf). Vi skakar åt huvudet åt samma saker. Delar samma sjuka humor. Och en massa annat som man gör med en nära vän. Vi har gått igenom mycket ihop. Grälat. Gråtit. Men allra mest skrattat och gjort varandra lyckliga!

Nu har hon och hennes käresta åkt vidare genom Sverige för att fira semester (jättekul för dem!!!). Lämnat mej därhän med saknaden.



Och en hall fylld till bredden av flyttkartonger.



Som om vi skulle flytta.

Fast det ska vi ju inte såklart! Vi ska bygga vår övervåning. Äntligen!!! 

Så to hell with en lugn semester. Welcome byggdamm och arbete.

Och tack M och M för att ni kom och förgyllde våra dagar. Ni fyllde oss med energi och ork inför bygget!!!
 
  

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jättefina bilder! Sommarglädje! (eller, ja, ett par på dig kanske inte höll måttet, men det måste ha varit fotografen;) Visst är det lite roligt när nån annan för en gångs skull fotar, då hamnar man ju på korten själv nån enstaka gång också:) Hos oss är det alltid jag som fotar, jag får be sambon ta nåt kort på mig ibland (som jag tillslut raderar, haha)



lycka till med bygget! Kram Cissi

2010-07-15 @ 23:42:33
Postat av: Malin

ÅÅÅHHHH finaste vännen!! Så himla fint skrivet och jag känner förstås likadant!! Det var helt underbart att springa in och krama om er som om vi sågs igår och gosa med Lennon som självklart är den finaste ungen. Han gav sin kärlek till oss helt förbehållslöst! Brås på sin föräldrar... Jag är så himla glad för dig (som du redan vet) och jag har också saknad i magen men hoppas att vi snart ses igen Jag är ändå tacksam att vi fick träffas så här och man ska ju inte gapa efter mycket även om jag har en tendens till att vilja göra så:). MÅÅÅÅÅNGA pussar och kramar M o M

2010-07-16 @ 13:25:56
Postat av: Sofia

Åh vad härligt!! Vilken supervän du har haft på besök :) Vad mysigt ni såg ut att ha det.

Kramar och lycka till med bygget!!

2010-07-16 @ 22:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0