Give it to me!

"Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge."

Va?! Va?! Va?!!!!!!! Det är det dummaste jag någonsin har hört! För det fattar väl alla att man alltid väntar på det goda för länge! Och heter man Kicki väntar man ALLDELES för länge! Jag är en usel väntare med ett ännu uslare tålamod.

Sen är det ju helt absurt att min längtan är efter smärta. Men aldrig har jag väl njutit så mycket av molande värk i rygg och mage. Mer! Jag vill ha mer ont! Å då menar jag ont varannan minut. Inte nåt jävla mes med sammandragningar direkt jag rör mej som inte leder någon vart. Heller inte fogar som knakar. Det har aldrig gett något resultat. Nä, här snackar vi jag-dör-jag-dör-jag-dör ont! 

Så nu måste jag skriva ut detta inlägg och be min make läsa högt för mej när jag ligger där och biter i det sura äpplet (milt uttryckt). 

Nämen, jo... Livet är spännande nowadays! Verkligen.


Kommentarer
Postat av: Ulli

Får hälsa lille Vince välkommen till att bli en del av familjen Agnemyrs blogg :-) Hoppas på att det snart finns bilder här på lillebror.



KRAM

2010-01-11 @ 11:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0