Ahhhh...

Han är hemma! Kanske inte lika glad som på bilden i förra inlägget. Men hemma! Efter grundlig undersökning konstaterades visserligen ingenting. Mer än att det varken är sviter efter operationen eller blindtarmsinflammation. Men han är inte allvarligt sjuk. Möjligen virus. Förkylning i magen.

Det är en sådan lättnad att jag till och med känner det i kroppen. Ingen klump i magen. Inga spända axlar. Inget ont i halsen efter att ha hållit emot gråten. Bara en skön befrielse! 

Nu ligger han bredvid mej i soffan och har inte, en endaste gång, skrikit av smärta i magen. Han säger inte ens att han har ont. Han bara ligger här och pratar som vanligt. Lite hängigare än i normala fall men det är verkligen inte konstigt efter grundliga, och då menar jag GRUNDLIGA, undersökningar.

Till alla er som kommenterat via min blogg, facebook eller sms vill jag skicka KÄRLEK! Jag känner STOR tacksamhet för att era tankar funnits hos oss! Jag har så fantastiskt fina människor omkring mej och känner mej oändligt rik! Jag önskar att jag kunde skicka er allihop en varsin kladdkaka från min samling i frysen ;) Men det är ju tanken som räknas. 

Fredag idag. Johan stannade hemma. Vi ska ta hand om våra ungar och njuta av begynnande friskhet. Efter två veckor med nedsatt Lennon känns det som det lyxigaste man kan göra!

Och en låt av Bon Jovi finns för alla tillfällen (right, Anna?!;)

Nåja, nästan iallafall. Titeln åtminstone.

  

Kommentarer
Postat av: Malin

Låter underbart. Ha en MYS-fredag!!! Love u

2010-02-26 @ 11:01:58
Postat av: Sussi

Så underbart, har verkligen tänkt på dig! Ha en fantastisk helg!! Kram

2010-02-26 @ 11:51:12
Postat av: Cissi

Spar lite kladdis så kommer jag och Hugo-lillis ut och fikar med er snart!

2010-02-26 @ 12:40:07
Postat av: Jenny

Hej. Nu har jag bara trillat in på den här bloggen av en slump och vet egentligen ingenting. Varför din son opererats osv.. Men min son har haft sjukt ont i magen ca fyra ggr/år på exakt samma ställe i sidan. Varje gång har han legat dubbel vikt av smärta och spytt som en kalv. Dagen efter har han varit precis som vanligt. Han har haft det så här sen han var ca 1.5 år gammal. Nu har dom konstaterat att det är ett vidgat njurbäcken.. Dock har en himla massa år gått..Idag är han 6 år. Förra veckan opererades han.. Men innan dom kom fram till vad det var..höll på att bli gaaaalen..Fick bara höra att det nog var maginfluensa eller nåt han ätit eller körtlar i magen som svullnar, tydligen vanligt på pojkar..

Hoppas ni får veta vad det är, och att han blir bra. Stå på er.

Jenny

2010-02-26 @ 14:14:22
URL: http://www.jenjen.bloggagratis.se
Postat av: pia

vännen.är sååå glad och lättad för din och Johans skull! Massor av kärlek! pia

2010-02-26 @ 14:47:52
Postat av: ANN

vilken lättnad å få reda på att det inte va något allvarligt koppla nu av å ta hand om varann

kram

2010-03-02 @ 19:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0