Bröder.

Lika rörigt som det är på bilden, lika rörig känner jag mej.



Saker överallt. På alla bord, alla stolar och alla golv. Likewise i min hjärna. Allt känns så bökigt. Feng shui is what I need! Utanför och innanför mej. Efter bygget, I guess. Städning lite varstans.

Sen den här lilla knubbisen vi fick i januari.



Söt som socker. Underbar och ljuvlig. Och så INTENSIV att jag blir svettig direkt han vaknar. Det är galet svårt att ha en frustrerad bebis som vill tusen gånger mer än vad han egentligen kan. Hans hobby numera är att gå när man håller honom i händerna. That and ONLY that! Krypning, eller snarare krypålning är sedan länge förlegat. Det där som alla säger, att barn nummer två bara hakar på, I don´t understand! Min tvåa hakar inte på någon. Envis som få med en vilja av stål. Jag har slutat undra varför jag mådde så illa när han låg i magen. Pretty obvious!

Det ska bli otroligt spännande att följa denna lilla krabat genom livet. Kommer han alltid att vilja så här mycket? Vara lika hetsig och temperamentsfull? Måtte dessa egenskaper, i sådana fall, gagna honom som äldre!

Att två bröder kan vara så lika på utsidan med så olika på insidan är fantastiskt fascinerande!

Lennon 6 månader;



Vince 6 månader



De kommer i olika former, de små liven. Går inte att beställa. Tänk då, vilken tur det är, att vi fick precis de två vi önskade oss!


Kommentarer
Postat av: Malin

Lovely!!♥♥♥♥ Fint skrivet! Dina små skruttar.

2010-08-02 @ 12:07:28
Postat av: Pia

Kärlek!!! De har världens bästa mamma!! Kram

2010-08-02 @ 12:30:55
Postat av: Annica

Godingarna!!!! Kan man annat än smälta?!

2010-08-02 @ 12:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0