Vikten.

DKNY Donna Karan New York - Varför köpte jag dej i small?



I dej ska jag se snygg ut i om ett par månader. Inte bara trycka på mej den utan SE SNYGG UT! S-N-Y-G-G, var det.

Kniven mot strupen. En jävla deadline, alltså! Den 6 november 2010. Cocktailparty i Köpenhamn. Det betyder med andra ord att jag måste bjuda till. Att det inte är okej med "bara" en ruta choklad eller "fika när gäster kommer är en annan sak". I morse ville jag gråta. Mina korta jeans som ALLTID ramlat av mej och därför legat undanpackade, satt som ett jävla korvskinn över lår och rumpa. Vågen lämnar jag därhän. Finns inte en sportslig att jag ställer mej på den! Jag är förskräckt as it is!

Nu längtar jag ännu mer efter min hund! För promenader eller joggingturer ensam känns både tråkigt och onödigt (!). På lördag ska hon hem! (Så slipper jag också ha hjärtklappning av rädsla om nätterna.) Då kan vi börja mitt nya liv, hon och jag. För nu jävin (eller hur, Cissi?!)!!!!!

I övrigt känns ju det här säkert inför kommande kalla vintrar;



Det här också;



Banta OCH bebisanpassa huset. Samtidigt!

Vad hände?! Jag tyckte nyss att jag trippade omkring på smala ben i en lägenhet i stan.










Kommentarer
Postat av: pia

Jäklars vad snygg du kommer vara i Köpenhamn, för det är klart att du kommer att greja det! Tror på dig!

2010-08-17 @ 12:55:32
Postat av: Karro

Herregud det är ju 2 månader kvar;-) Kölart du klarar det!!! Skitsnygg kläning!!

Kram K

2010-08-17 @ 14:28:10
URL: http://www.appelblomman.blogspot.com
Postat av: Grannen

Ja du kicki du sätter ju lite press på mig...ska ju gå runt i Thailand med bikini vid samma tidpunkt, vilket just nu INTE känns så kul. Skulle önska att det fanns en osynlig korsett å bära.

Men den där lilla fina svarta slinker du väl i snart ;)

Ni ska ju fixa å dona på övervåningen å då hinner man ju inte med några fikapauser, hihi.

2010-08-17 @ 15:20:18
Postat av: Vera

känner igen det dära med barnsäkerhet.....tugga på kablar och ta stöd mot kaminen är ju hysteriskt roligt.... Undrar när första brännskadan/elchocken inträffar??

2010-08-17 @ 17:55:38
Postat av: Anna

Vadå korvskinn? Har du inte märkt alla tights som det ska vara nu? Och vadå small? Allt under medium borde förbjudas.



Säger hon som njutit av sommaren och låtit sig förfalla men litar på att jobbstressen fixar extrakilona.

2010-08-17 @ 22:04:25
URL: http://lararjaveln.blogspot.com
Postat av: Cissi

Ja nu jävin! Ska bara äta upp de två chokladkakorna som är kvar i skåpet, lika bra att ta dem på en gång så är det gjort och sedan stryka ett streck över den sorgliga episoden.

2010-08-18 @ 18:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0