Stolt moder!

Igår var en historisk dag i familjen Agnemyrs liv!

VARNING!!!

För urtrist inlägg. (Om man inte själv är mamma eller pappa.)

Detta var vad som hände;



Vår förstödde sade adjö till sina nappar! Och gav dem till grannens trädgårdstroll.



Och se så glad han/hon/den/det blev!

Jag skulle ge alla mina slantar för att läsa hans tankar efter lämningen;



Söta, goa, underbara unge! Jag är såååååå stolt över dej <3

Första natten gick bra! På kvällen undrade han om napparna, förstås. Men sedan somnade han. På morgonen ropade han på oss och Johan gick in till hans rum. Förväntade sej såklart att höra något om de icke befintliga napparna. Men det enda han hörde var ett litet mummel; "Dumma troll!"

Fina, roliga unge!!!

Ikväll frågade han EN gång om nappen. EN! EN gång! Vårt barn måste vara något sorts mirakelbarn!

Eller så taggar jag ner a notch och inser att detta händer i alla familjer med alla barn. Äh, fan! Det skiter jag i. Jag ÄR äckligt stolt över honom!

What DID I do före barnen...?!



Kommentarer
Postat av: Annica

Lilla godingen! Hoppas att han fick nåt riktigt, riktigt fint! Kram och tack för lånet av honom....

2010-08-13 @ 22:14:48
Postat av: Karro

Sååå duktig!!! Var STOLT!!

2010-08-13 @ 22:33:34
URL: http://www.appelblomman.blogspot.com
Postat av: Ulli

Dom är så duktiga när dom fixar det!!! Och vi har all rätt att vara såå stolta!!



Kram

2010-08-14 @ 08:31:55
Postat av: Cissi

En sann hjälte! Och mamman och pappan var duktiga med. Hysteriskt roligt att han är sur på trollet nu:) KRAM

2010-08-14 @ 17:06:11
Postat av: Anette

Å, vad roligt!! Häftigt att de fixar det sååå bra!! Ludde gav sina till lisebergskaninen för några v sedan! Rätt skönt å slippa napphysterin!

Kram

2010-08-16 @ 09:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0