Skratta!!!

Jag tittar på Solsidan och skrattar, skrattar, skrattar! Det är så fantastiskt på pricken hur livet är. På ett roligt och skruvat sätt såklart.

Felix Herngren och Mia Skäringer är mina nya idoler. Gotta love ém!

Sen, jag lovar. Jag har träffat varenda karaktär i serien! Mia Skäringers bror flera gånger!!! Mia Skäringer själv. Som pregnant - ME!

Ett mycket bra sätt att avsluta min födelsedag på. Att skratta åt livet. För GUUUD så mycket lättare allt känns då. Så hädanefter ska jag skratta åt:

- Min slappa mage.
- Min orimliga trötthet.
- Obefintlig egotid.
- Gräsmattan som förvandlats till sumpmark.
- Elräkningen som tog hela månadens kassa.
- Golvet i vårt hus som spricker.

So to sum up: I am having fun. And I look young.

Sen kan ni skratta åt detta. För det gör jag varendaste liten gång jag ser det!

Enjoy;






 


Kommentarer
Postat av: Cecilia o livet

Grattis! Ja, Solsidan är helt strålande, kan inte annat än att hålla med:)

2010-04-03 @ 00:10:02
Postat av: ulli

Solsidan är det bästa som visas på tv just nu, såååå hög igenkänningsfaktor o så fantastiska skådisar!!!

2010-04-03 @ 21:56:26
Postat av: Cissi

Kan bara instämma! Mia Skäringer i mitt hjärta. Och du.

2010-04-04 @ 12:18:22
Postat av: pia

Samma här..älskar dem! Var på mia skäringers show, dyngkåt och hur helig som helst. Skrattade och grät föreställningen igenom. Hon är underbar! puss på dig

2010-04-04 @ 13:19:00
Postat av: stina

Grattis på dig!!

2010-04-05 @ 22:58:21
Postat av: Maria (Atlas matte)

I just loooove Ross!!!

2010-04-07 @ 15:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0