...

Jag vill skriva ett glatt inlägg. Hitta på att allt är roliga hattar här på Fiskarhagsvägen. Men faktum är att denna vecka har varit en av de värsta i mitt liv. Så jag skriver snabbt.

Jag har suttit hos min fina mormor. Men nu finns hon inte mer. Jag gråter när jag är ensam. Och har inte förstått att hon är borta.

Så. Nu skriver jag något annat.

Jag skriver om vår trasiga bil. Som är gammal, skruttig och inte värt ett ruttet litet öre. Den ballade ur i torsdags and I hate Ford!

Sen skriver jag om min "roliga" man. Han tittade på nedanstående bild och utbrast besviket: "Det ser ut som om du har långt hår på alla bilder". Meaning (i mina öron): "Varför är du bara snygg på bild?" Men sen fick jag en puss och så sa han att jag ÄR snygg på riktigt. Då blev jag kär och han är förlåten.


Min son ser så rolig ut att jag blir patetisk som försöker le vackert. Och, ja. Det är en bröstpump.

Sen vill jag också berätta att jag är 3200 kronor fattigare. Men väldigt många coola plagg rikare! Blöta tackpussar till finfina flickorna Pia och Rosie. Ni är shoppinggalna, roliga och fantastiskt duktiga på att hitta ursnygga kläder. Men stl 29 my ass!!!!!!

Här skulle det visas en bild på mina shoppingbrudar. But I just can´t hämta bilder från Facebook. 

Så istället;

Maken: "Lennon, kan du lägga dina kalsonger i lådan?"

Sonen: "Nej, det kan jag inte. Jag kan bara sitta här och dregla."

Varpå ungen sätter sej i tvätthögen och låtsas att han dreglar.

Det är så roligt att jag skrattar varje gång jag tänker på det. Antar att man kanske måste ha varit med för att fatta. Eller känna Lennon kanske. Gud, han säger så mycket roligt! 

Han dricker dessutom whiskey med grabbarna;



Och pussar sin mamma när hon behöver mer kärlek än någonsin;


Återigen bröstpumpen. It´s my life liksom.

Fattar såklart att detta inlägg är väldigt snurrigt och splittrat. Exakt som jag känner mej. Jag är så full av motstridiga känslor att jag snart exploderar. Vet inte vad jag behöver, vill eller orkar. 

Jag vet bara hur stort hålet i mitt hjärta är efter den finaste mormor man kan ha...



 

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Fin text. Fin du... (å fin tröja på, jag ser minsann:). Skönt att få pussar när man behöver...och ha vänner som tar en ut på shopping...och en man som säger att man är snygg...och att ha minnet av en fin mormor levande och nära! Puss

2010-04-10 @ 22:09:44
Postat av: ulli

Kan bara instämma med Malin i allt!

Och du ser supersnygg ut på fotona!! Gud vilken härlig känsla med ny garderob, skulle behövas här hemma också.

KRAM

2010-04-10 @ 22:55:57
Postat av: Cissi

Det är så tråkigt med Mormor K. Jag beklagar det från djupet av mitt hjärta. Hoppas du kan ta all sorg och allt som gör ont nu och spara det till vackra glada minnen av världens bästa mormor. Och tills dess kan du helt ytligt glädjas åt kejsarinnans nya kläder. Många många hårda kramar

2010-04-11 @ 12:23:24
Postat av: pia

Beklagar verkligen fina! Massor av kärlek till dig och sen säger jag bara anytime! Love

2010-04-11 @ 17:08:36
Postat av: Rosie

Fina Kicki.. Vilken text, vilken tjej du är... Finns här när du vill, och shoppar med dig gör jag också när du vill! Puss & Kram!

2010-04-11 @ 17:27:50
Postat av: stina

Puss på dig! puss på er!!

Sänder över massa varma kramar !!

2010-04-11 @ 20:33:42
Postat av: Cissi å det där livet

Blä vad tråkigt. Inte länge sen vi också satt vak vid min sambos mormors sida. Tomheten blir stor, och som morfar säger: det går nog aldrig över, men det blir kanske lättare. Kram

2010-04-11 @ 23:04:04
URL: http://http:/
Postat av: Kicki

UNDERBARA VÄNNER!!! Tusen tack för era kommentarer!

2010-04-12 @ 20:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0