Soliga dagar.



Vi bor så lyxigt! När min äldsta unge vill leka i sandlådan sitter jag i solen och tittar på vattnet.



Och Geisha träffar ibland sin pojkvän (Jo, Ulli! Hundar kan visst ha partners!!!).



Lennon har solsken i blick och undrar varför bajs-hästarna dricker bajs-vatten och sover på bajset. Jag undrar om man borde säga till honom att bajs inte är ett sådant fint ord att använda. Särskilt inte i varannan mening.



Att fika med fina grannar gör att jag känner mej lite gladare. Jag tänker på annat än tomheten i mitt hjärta. Jag vill ännu inte förstå att jag aldrig mer kommer att hålla min mormors hand. Så istället myser jag med mina barn och fina, fina vänner!

Kommentarer
Postat av: ulli

Ha ha älskar när jag får såna fina personliga tillägg i din blogg :-)

Underbara vårbilder! Jag vill också ut o njuta men nån elak kollega har gått o blivit sjuk så att jag måste rycka ut o jobba :-( Kan inte hämta en endaste dag på dagis denna veckan, bara barnvakter...men nästa blir bättre. Njut njut av ledighet o sol!! KRAM

2010-04-13 @ 12:02:55
Postat av: Cissi

Härlä!

2010-04-13 @ 20:58:39
Postat av: Laila

Åhh, Kicki, Lennon er bare helt nydelig!

Lengter etter å komme og hilse på. Må få til å ta en tur snart. Klem.

2010-04-18 @ 12:14:56
Postat av: Kicki

Laila: Ja, kom hit snart! Vi längtar efter er!

Kram!

2010-04-19 @ 20:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0