Blä!



Så här glad och pigg är jag INTE!!!!!!!!!

Istället passar jag på att bråka med försäkringskassan om både sjukintyg och föräldrapenning. Det tycker jag är oerhört viktigt att göra. Speciellt i mitt tillstånd.

Så tycker jag också att min son har valt en utmärkt tidpunkt för sitt trots. Han är verkligen charmig när han matvägrar, gastar, gråter eller säger (läs: VRÅLAR!) neeeeeeeej!

Det är också spännande och kul att ena bilen drar 1000 liter/milen samt låter som om den vilken sekund som helst kommer att braka samman och aldrig mer rulla en millimeter.

Jag har dessutom gått på en kampanj och skrivit på för ett nytt ICA-kort som kostar skjortan (obs: överdrift) och försöker nu ivrigt att intala mej själv hur toppenbra detta kort verkligen är.

Desperate Housewives to the rescue!

Kommentarer
Postat av: Ulli

Så kul med bilder på bloggen!!!!

Så snygg o läcker tunika!!



Härligt att skenet kan bedra ibland, du ser strålande ut även om jag vet att du känner något helt annat!



Kram

2009-10-14 @ 10:55:44
Postat av: pia

Vacker som en dag är du do k! Härligt att helgen blev så lyckad! det var precis vad du behövde och var värd! kram kmra

2009-10-14 @ 19:05:00
Postat av: Malin

Haha...you could have fooled me. Fin tunika. Alltid nåt att glädjas över:). Också är ett glädjeämne att du kan lägga in you tube klipp och bilder på bloggen. Glädjande för oss andra allså:). Det kanske inte hjälper mot försäkringskassan men stå på dig. Puss

2009-10-14 @ 20:02:20
Postat av: Cissi

Men är det nya örhängen dessutom?:-

2009-10-15 @ 07:23:35
Postat av: Rosie

Du är den vackraste! Alltid! Kram!

2009-10-15 @ 21:21:40
Postat av: Annica

Sängkammar blicken.... Mamma då! Puss

2009-10-19 @ 22:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0