Undrar lite.

Jag tänker att jag redan är ganska så ur balans, så varför inte jaga upp sej lite mer...?!

Löste löpet på en ovederhäftig (mitt favoritord som används flitigt av min farmor) dagstidning:

"Madeleines bröllopsval. Hon väljer annorlunda än sin syster."

Nähä! Gör hon?! Hur kan hon göra det?! Konstigt! För de är väl samma person?!

Alltså, vilket satans skämt! De här bröllopen som skall stånda i vår kungafamilj har redan ballat ur! Så larvigt att jag är lika skrattig som upprörd! Dock är det alltid lika roligt att lyssna till intervjuer som görs med Kronprinsessan;

"Anser Kronprinsessan att Kronprinsessan har utvecklats i sin roll som Kronprinessa under Kronprinsessans år som vuxen Kronprinsessa?"

Jag dör vad roligt det är att man faktiskt på 2000-talet tilltalar verkliga människor på det sättet. Helt fantastiskt bedrövligt och skämtsamt! Ibland undrar jag om de är på riktigt. Sover de? Äter de? Bajsar de?!!!!! På riktigt, alltså? Är de verkliga?! För man undrar ju! Faktiskt!!!

Nåja...iallafall jag undrar...

Annars driver vi Agnemyrs Zoo här hemma. Har brorsans schäfer samt två kattungar på besök under två veckor. Det är mysigt. När ALLA djur sover! När vi sitter i soffan och lugn råder. När kattungarna spinner och hundarna snarkar. När jag hör vad jag tänker och inte sitter och håller andan för att ena katten hänger i mina fina gardiner medans den andra river ner den rena tvätten.

Lennon älskar katterna! Johan säger inget. Jag tänker att jag aldrig någonsin ska ha fler än ett djur. Och denna tanke, mina vänner, kommer som en chock! För jag har ALLTID velat ha minst två hundar, en katt och kanske till och med en häst. Så är jag uppväxt. Fast med ännu fler fyrbenta! Nu vill jag inte ens ha en endaste liten pälsvarelse till mellan dessa väggar. Inte ens en liten sketen undulat!

Kickis önskelista:

- En styck bebis.
- Mammas köttbullar.
- Julmust (som jag i vanligt tillstånd avskyr!).

Men mest av allt:

- Sova så här gott hela dagarna!


Kommentarer
Postat av: Malin

Christin, jag saknar dig så det gör ont i bröstet när jag ser dig m hund och mage. Jag önskar så att du var här med mig under galenheterna med tacksägelsedagen. När Sophie på allvar säger: I'm gonna kill you if you break my cake blir jag mörkrädd och önskar att jag funnit mig och sagt att nu får du hejda dig. Hejuda mig!! men nu är det över och jag ligger i sängen redan halv nio:). Puss och vi hörs snart.

2009-11-27 @ 02:53:27
Postat av: pia

Gyd vilken underbar bild, jag vill oxå sova så gött!

Din önskelista är ju helt klar uppnåelig, och hur du inte alltid kan älska julmust övegår mitt förstånd - I love it. Fick det på hjärnan under min första graviditet och sen är jag såld;)

Ha en underbar helg min fina!!!

ps. ta tillbaka det där med "inte ens en undulat" - har du haft någon? Jag lät Joel få två och höll att tappa förståndet av allt j-kla tjatter..mycket hellre lite päls;)

pussssssss

2009-11-27 @ 18:07:12
Postat av: Rosie

Fina Kicki! Vilken underbar bild! Jag kommer sakna dig när du går hem, men jag längtar tills bebis nr 2 kommer och tills du ammat färdigt så vi kan tjattra och dricka vin igen! Nästa gång kanske du inte kräks när vi går promenad över stan...KRAM!

2009-11-27 @ 19:54:13
Postat av: Annica

DOOOOOO dododoodooooo! Guuu se gööttt!

2009-12-03 @ 20:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0