Jag är kär ;)

Jaha, så är jag kär igen. I en tjej. Det var ett tag sedan sist. Känns lite ovant fast ändå inte...

But first thing first.

Jag är mest kär i min man. Alltid och varje dag, älskar jag honom till döds. Sexigare existerar inte!

Bara för att klargöra liksom.

Men...

Hon är så cool, häftig, skön och sexig att jag smäller av! Kan lyssna till henne i timmar.

Caroline Af Ugglas.

Så läcker. Så härligt modig och annorlunda. Hon är någon jag alltid velat vara. Genuin, galen, speciell, intressant, duktig och smart. Allt hon gör, står hon för. Utan att blinka. Utan att bry sej om folk som stör sej.

Om jag var ett uns av henne vore jag stolt! Om jag vågade en procent av det hon gör, skulle jag känna mej starkare än något annat!

Förr störde hon mej. Jag upplevde att det hon gjorde var endast för att synas. Att hon spelade någon hon inte var. Tyckte att hon kändes gräll, överpretentiös och jobbig.

Nu är hon min förebild. En klok kvinna jag är hopplöst förälskad i. På mitt eget lilla vis ;)

Och när jag använder orden kär och förälskad så är det förmodligen inte vad gemene man anser att orden innefattar. Jag är ofta kär och förälskad.

Men det finns bara en jag älskar...

...och han bär mitt namn runt sitt finger och låter aldrig mej rensa duschavloppet!

Älskar dej, J! För allt DU är och för att du vet vem JAG är!

Kommentarer
Postat av: Pia

Jag tror att Janis Joplins ande tagit Caroline i besittning. Har liite svårt för att se henne uppträda, hakar upp mig på saker som att hennes ben går upp och ner som en pump.. Men hon har en härlig röst och jag funderar verkligen på att köpa hennes skiva..

Ha en skön lördag!

2009-05-09 @ 15:33:52
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: pia n

Åh vad fint skrivet om Johan, han är nog lycklig som har dig!..och jag håller med Caroline af Ugglas äger fett (som sonen skulle ha sagt hihi)

kramiz pia

2009-05-10 @ 16:36:22
Postat av: Anonym på steroider

Ok, du är kär. Hur länge skall detta pågå?? Vi har förstått och önskar att du kunde lämna "snälla, snälla" till handlingarna och gå vidare så vi får lite mer uppdate. Caroline ag Ugglas känns gammalt nu. "Caroline är snygg"-"Caroline är stark"- Caroline är over, OK??

Ge oss nytt!!

PS! Marlena rules. DS!

2009-05-15 @ 12:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0