To do or not to do...

Min att-göra lista är lång.

Min har-gjort lista är kort.

Jag fattar inte varför!? Istället för att fatta är jag sjuk. Hela helgen med magsjuka. Not so fun anymore! Jag håller modet uppe med att jag gick ner 1,5 kilo.

Jag är ingen rolig Fru för tillfället. Lite sur sådär. Tråkig liksom. Egentligen för ingenting.

Har ont i nacken. Tror att det är för att jag går omkring och är sur.

Men jag skrattar ändå. Oftast åt Lilleman som säger så roliga/gulliga/konstiga saker. Gud, jag vill äta upp honom!!! Så satans söt att jag dör av stolthet :)

Hunden är konstig. Lat så in i vassen! Andra hundar älskar långpromenader. Min hund lufsar tio meter bakom mej och undrar vad fan promenader är bra för. Såvida dom inte sker vid vattnet. Då kan hon till och med halvspringa.

Jag har nog mens eller ägglossning eller nåt. För jag vill alltid fika. Det har jag velat i två år nu. Känner att jag inte längre kan skylla på amning (eftersom den avslutades years ago) men ovanstående orsaker lär ju vara aktuella lång tid framöver. Perfekt! Kan säkert skylla extrakilon på dessa också! Skönt för mej!

Två bilar. Med AC som inte fungerar. En ska in på service. Den andra på rostborttagning. Billigt och bra...

Nu kan jag iallafall stryka ATT KLAGA på min att-göra lista!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hihi...konstigt nog tycks alltid "att klaga" dyka upp på min lista, hur många nya jag än gör:).

Usch, jag har oxå lååång "att göra"- så lång att jag har ont i magen över allt inför sommaren.

Hoppas du betar av din lista så småningom. Puss

2009-05-05 @ 20:44:30
Postat av: Anonym

Klaga på!!! Det är bra att rensa systemet ibland, lovar att säga till om det blir för mycket om du lovar att säga till mig! haha, vad härligt med en lat hund, hon hade nog passat mig perfekt hihi..

vi får ta en fika du och jag snart, med ngt riktigt riktigt smarrigt...kanske vi ska smygstarta på måndag? kramiz!!!

2009-05-05 @ 22:08:14
Postat av: pia Nygårds

Klaga på!!! Det är bra att rensa systemet ibland, lovar att säga till om det blir för mycket om du lovar att säga till mig! haha, vad härligt med en lat hund, hon hade nog passat mig perfekt hihi..

vi får ta en fika du och jag snart, med ngt riktigt riktigt smarrigt...kanske vi ska smygstarta på måndag? kramiz!!!

2009-05-05 @ 22:08:55
Postat av: Unn

Haha... Det är väl härligt att klaga. Det är ju viktigt att få surna till ibland och det är väl tur att du har denna sida som ventil då! Och en liten en som piggar upp!



Jag har också en lat hund, men det är nog för att hundvakten sliter ut honom, men jag är inte ledsen för det när jag kommer hem. Då får jag ju sitta i soffan och bara glo!!!!!!!



Hoppas det blir bättre snart! kram

2009-05-06 @ 15:38:02
Postat av: Cissi

'Har ont i nackan, tror att det är för att jag är sur.' Jag dog.

2009-05-08 @ 11:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0