Möhippa för mej!!!

Tänk att jag har så fina och underbara vänner som planerat en hel dag bara för mej :) Jag är så lycklig, glad, tacksam och en massa andra glada utrop för att ni finns! Härliga, goa vänner :) Hur ska jag på ett rättvist sätt kunna beskriva hur mycket lördagen betydde för mej...?!

Dessutom fick jag en påminnelse om mitt bedrövliga kontrollbehov. När M dundrade in i hallen och levererade en tom lasagneform och bad mej packa Lillemans väska och sedan följa med henne, fick jag genast en klump i halsen. Hann tänka tusen tankar. Några exempel:

- Helvete! Jag har inte rakat mej (på det intima stället)!
- Fan, också! Toan är inte städad om det kommer fler människor!
- Jag har inte plockat ögonbrynen!
- Telefonen är oladdad.
- Jag kommer inte hinna förmana barnvakten om ALLT viktigt ang. Lilleman.
- Geisha har inte bajsat.
- Jag har inte bajsat!!!
- Johan har säkert varit otrogen eftersom han inte verkat suspekt at all through this.
- Om dom ska tvinga mej att hålla i en spindel säger jag att vi är på väg att skiljas och festen naturligvis är inställd!

Plus 991 kontrolltankar ytterligare.

Men...

Dagen blev en av de bästa i mitt liv!!! Hade fantastiskt kul och kände mej så älskad och "ombrydd"! Allt var så fint planerat och jag log genom hela dagen! Vaknade på söndagen och blev ledsen för att det inte var lördag. Ville göra allt om igen :)

Streetdance, Spa, massage, ansiktsmask, nagellacksmålning, utfrågningar, hälsningar från den gamla goda tiden, god mat, underbara applemartinis och det bästa sällskapet någonsin!!! Det kan verkligen inte bli bättre!!!

Så tusen, miljoner tack till mina fina, fina vänner! Ni är så viktiga, så viktiga!! Love u!!!

Bara en sak...

Hur kan jag inte minnas att exet tyckte att jag var den unga linhåriga sexbomben...?!

Behöver jag ens avsluta med en tacksamhetstanke...?! :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Med tanke på att du var/är linblond och i synnerhet med tanke på vad ni brukade ägna er åt så förvånar det mig något att du är överraskad av epitetet du inte minns.

2009-01-26 @ 14:22:44
Postat av: Ulli

:-) (Till Cissis kommentar)

2009-01-26 @ 14:59:52
Postat av: Malin

Åh, vad roligt att det blev lyckat!! Hade så gärna varit med...Jag är så glad för din skull och bra att du blev ompysslad. Du är värd allt och mkt mer!!

PUSS

2009-01-26 @ 16:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0