Det finns så många...

Min make läste mitt förra inlägg och utbrast:

"Jag har ALDRIG sagt att vi inte ska ha allsånger eller vett och etikett i vårt bröllopsprogram! Du hittar ju på!"

Jag i min tur sade:

" Men dåså! Då har vi det då!"

Svaret löd:

"Öhh...ja, men ha det då."

Så då var det bestämt. Lite allsång och lite roliga vett och etikettmeningar. Han får skylla sej själv!

Sen, innan jag somnade den kvällen, undrade jag om det verkligen var så jag ville ha det...?


Idag är det fredag. Lilleman har slocknat och jag har precis hällt upp ett glas rött. Ska snart sitta i soffan med räksmörgås, chips och vin. Hur härligt är inte det :)

Men först vill jag skriva något som jag velat  skriva ända sedan jag började blogga!

Människor jag beundrar:

- Min moster Lena. För att hon är min extramamma och Lillemans extramormor och världens bästa förskollärare!

- Ensamstående föräldrar. Som går igenom vardagen ensam med sina barn. De är hjältar!

- Jon Bon Jovi (kan inte utelämna honom i ngn beundrarlista ;)

- Min man. Som har valt att leva med mej och därmed måste orka med mej. Som älskar mej trots att jag ibland är en bitch. Trots mina fula underkläder. Trots mitt hetsiga humör. Och trots min benägenhet att aldrig känna mej nöjd.

- Mina kollegor i en viss svååår utbildning. Ni vet vilka ni är! Ni är helt fantastiskt duktiga och mina förebilder i vårt yrke! Blir alltid peppad av att jobba med er ;)

- Min vän M. Som sjunger så fint att jag vill gråta! Hon låter ALDRIG som att hon rappar ;) Inte ens till "Bobban"!

Och till sist;

- Min vän i USA som lyckats så BRA med sitt tolkföretag och som till och med får tolka Barack Obama och Jon Bon Jovi! Soon  I´ll be there working 4 u :)

Dagens tacksamhetstanke:

TACK för att mitt liv blev så här bra!


Kommentarer
Postat av: Malin

I love you!

2009-01-24 @ 17:47:07
Postat av: pia

Vännen,

precis vad man behöver höra,tack! och du är superduktig du oxå! Love!!

2009-01-27 @ 14:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0