Inget viktigt

Jag ska sova nu. Men vill bara kort skriva ett inlägg. Inte för att jag har något av intresse kanske men det spelar ju mindre roll :)

Jag älskar Björn Gustafsson! Jag VET att jag inte är ensam om det och jag vet många som stör sej på att alla älskar honom. Men lik förbannat gör jag det! Han är så rolig att minsta lilla depp-feeling inte har en chans att överleva i sinnet. Hans kroppsspråk är så dumt kul att han inte ens behöver öppna munnen. I löööööv när han spelar ovetandes! Så nu vet jag hur jag ska dämpa min söndagsångest framöver! You-tube klipp med Björne.

Sen vill jag också meddela att min son klarat sin första inskolningsdag med glans :) Skönt för en moders hjärta. Han är så fin min lille kille :)

Vill också beklaga mej över min mycket, mycket veka bantningskaraktär. Jag är en sån usel gå-ner-i-viktare att jag borde väga dubbelt mot vad jag i dagens läge gör. Har under två månaders tid bestämt mej för att rasa några kilon inför stundande bröllopsfest men varje kväll ser jag mej själv förlora mot glass, fikabröd eller skräpmat. Idag måndag, var min deadline. Det är det inte längre för den linjen är lika död som mitt glasspaket efter kvällens förlust...

Att göra:

- GÅ NER I VIKT FÖR I HELVETE!
- Göra sovrummet mysigt.
- Framkalla canvasbilder.
- Handla sprit. (inför bröllopet!!! inte för enskilt bruk!)
- Klippa mej.
- Alltid lämna in tidsrapportering i tid!

Tack och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha, jag håller med! Både om Björne, bantning, göra om sovrum samt klippa mig!!! KRAM

2009-01-13 @ 09:32:36
Postat av: Malin

Sprit, sprit, sprit! Mera schött. Jag längtar. Måste boka biljett så jag kan dricka all spriten hahahahah...

2009-01-13 @ 20:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0