Pressat schema

Nu är det bevisat! Jag arbetar bättre under press. För varför skulle jag annars komma på att det var dags för utrensning samt avtorkning av alla badrumsskåp, köksskåp samt kökslådor just igår?!

Jodå. Ovanstående aktivitet använde jag min dyrbara bröllops-planeringstid till. Sjukt, om ni frågar mej. För varför?! Om jag inte ens bemödat mej med en liten dammtorkning sedan vi flyttade in, då undrar jag varför jag helt plötsligt anser detta vara av större vikt än min en-gång-i-livet fest. Sen har jag också the nerv att uppmana Johan om vad som borde (läs: SKALL) göras innan USA- gästerna dyker upp på torsdag kväll. Förmodligen kommer de titta i vartenda skåp och låda. NOT!

Nåväl, rent har vi det iallafall.

Men inte så snygg, är jag. Och egentligen borde ju det vara det viktigaste i detta kritiska läge. The dramqueen has spoken! Faktum är att jag fortfarande ser ut som en tonåring i ansiktet med röda fläckar och finnar. Nu börjar jag på allvar oroa mej för hur sminkösen ska lösa detta. Tack snalla Cissi för ditt stöd. Så om du kunde byta plats med Johan under middagen... Eller inte. För du har inte hälften av alla fläckar, hudförändringar och finnar som jag har!

Jag är på väg till stan. För att köpa sexiga trosor samt bh. På kroppen är iallafall huden slät. Alltid något. Jag ska gå in på en underklädesavdelning och be dem hjälpa mej. Jag måste få push! Dom måste liksom upp om jag ska bli både rockig och sexig på samma gång. Sen vet jag egentligen inte varför jag ska bemöda mej med att inhandla nytt. Kommer Johan ens SE att de är nya? I mitt huvud har vi förmodligen druckit en del och förhoppningsvis (syster Sofia kan sluta läsa nu!) ska dessa klädesplagg inte sitta i vägen alltför länge ;)

Nu till en nyhet. Lokaltidningen vill göra ett repotage om min (Gud, hur svårt kan det vara! Jag menar VÅR) stora dag. Kul, tänker jag, som pinsamt nog gillar när all eyes are on me :) Fast jag vet egentligen inte vad det skulle vara för intressant med min dag fram till festen. Vad vill dom mej, liksom?

Jag tänker löpsedel:

" SORRY, KILLAR! NU ÄR HON UPPTAGEN FÖR ALLTID."

Det blir nog:

" Hon gifter sej i svart. Kan det vara riktigt?!"

Dagens tacksamhetstanke:

TACK för att jag inte kastade datorn i väggen igår kväll!

Kommentarer
Postat av: LOtta

jag älskar din blogg! Och jag beundrar dig för att du äger konsten att skriva! Jättekram

2009-02-12 @ 18:39:57
Postat av: Grodan

Jag såg dig allt idag. Och du var snygg!!! Så det så!

2009-02-12 @ 19:38:13
URL: http://camillagroda.blogspot.com/
Postat av: Ulli

Kändis...jag känner snart en kändis :-)

Härligt m reportage i tidningen tycker jag ...se till att fixa ett exemplar till mig som jag kan visa upp för mina "desperate Houswifes" grannar

2009-02-12 @ 22:01:04
Postat av: pia

Vän, du ä r snygg OCH s m a r t! inte illa av en dalkulla;)

Hoppas din (eller var det er?) kväll blir så fantastisk som du drömmer om. Speciellt natten på storan (hoppas inte vita damen kommer..för du vet väl att hon huserar där?).

Lots of LOVE!

Pia

2009-02-13 @ 08:32:36
Postat av: Cissi

Kom ihåg att nämna 'gal-pal Rachel Green, eller jag menar Cissi H' när du hamnar på löpet! Lustifikationskram

2009-02-13 @ 09:23:02
Postat av: Rosie

Hoppas du hittade det du sökte idag! Du kommer som alltid vara en toppensnyggläckersexigpingla, det vet jag! Jag vill se bilder och höra allt sen! KRAM!

2009-02-13 @ 16:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0