Vi vet vem som sparkar!

Så var vi på ultraljud och skulle INTE ta reda på vilket kön vår bebbe har. Nejdå, för det ville INTE Johan veta minsann och jag var stark! Tittade inte efter varken snopp eller snippa. Men så utbrister min käre make, som så strängt uttryckt sin vilja om att inte veta, att han ser en snopp. Jag tittar på barnmorskan och frågar om det verkligen syns så tydligt och jodå, mycket riktigt, där dinglar en snorre. Så mycket för att INTE veta. Och jag som stod emot frestelsen!

Men nu är jag så glad över att jag vet! Känns mysigt, pirrigt och härligt att det ligger en liten kille där inne som snart ska komma till oss :) Nu är vi i full gång med namnbrainstorming. Roligt!

Fast ändå! Jag var stark. Johan var svag! HA!

I övrigt har jag börjat kräkas igen. Vet att jag lovade i ett tidigare inlägg att icket ta upp ämnet kräk igen, but what can I do?! Det är ju i stort sett vad mitt liv innehåller för närvarande. Det, samt foglossning, sammandragningar och orkeslöshet förstås. Men det känns lättare att stå ut just nu. Jag vet ju faktiskt lite mer om vem det är som ställer till det för mej :)

Sen har jag den ljuvligaste sonen någonsin! Argare får man leta efter. "Nej, stövlar!" "Nej, dagis!" "Nej, toaletten!" "Nej, Geisha!" And u name it! Han är så arg att han till och med vaknar på morgnarna och det första han vrålar när han slår upp sina bruna är: "Neeeeeeej ligga sova!!!!!!" Tur att man älskar så mycket att inget humör kan få mej att överge skitungen.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jippie, är sååå glad för din och Johans skull, och för Lennons såklart!! Guuud så mysigt, en liten kille..nu kan ni verkligen få en bild av vem som ska komma till er familj.

Är lite avis..men men mina börjar bli stora så har nog blivit lite för bekväm för att skaffa en tredje;)

Puss på dig min kära, och du vet..det röda, rosa, vita och tom applemartinin finns kvar när killen är ute och färditäten;) Då väntar och förväntar jag mig ditt underbara sallskap! puss pådig

2009-08-22 @ 19:38:52
Postat av: Ulli

O har också humör så det ryker förtillfället...

Kanske skulle låta dom umgås lite nån helg.



Tänk att det är en liten lillebror som bråkar så med dig...mysigt!

2009-08-22 @ 22:36:33
Postat av: Malin

Roligt, roligt...Jag föreslår Bobby eller Cliff som namn. Tuffa namn från en tuff serie. Eller kanske JJ=Johan junior??? Puss

2009-08-23 @ 14:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0