Bon Jovi rocks!

Nä, men alltså God, damn it! Jag är som en satans tonåring. Verkligen!

Jag har en idol. Bara det, liksom.

" Hej Jon Bon Jovi!

Jag är en tjej på 31 jordsnurr som bor i Sverige. Jag har varit med i din fanclub i 15 år nu. Jag tycker att du är as-snygg och jag undrar om jag kan få din autograf. Kan jag det?
Hoppas att någon kan översätta mitt brev till dej. Jag är inte så bra på engelska. Men jag skulle inte ha något emot att flytta till USA ;)

Hälsningar

Snygg-svenskan (jag heter egentligen Christin och du kan få mitt telefonnummer om du vill)

PS. I love you! DS "

Skulle kunna vara så. Nu är det inte det. Eller inte precis så iallafall.

Men...

Jag är helt gaaaaaalen i Jon Bon Jovi. Tycker att han är så satans het! Jo, jag gillar musiken också. Men HAN! 

Jag är lite mobbad för detta. Att jag har en idol vid min aktade ålder. But I can´t help it! Jag är hopplöst förälskad i Jon och Bon Jovis musik. Kommer nog alltid att vara oxå...

Maken skrattar och läste högt för mej ur sin musiktidning:

"Jon Bon Jovi, pin-up or poet?"

Jag blev upprörd och undrade hur man kunde ställa en sådan fråga i ett seriöst musikmagasin. Poet såklart!!! Och musiker! Och snygg! Och sexig! 

Maken bara ler och ser på mej med lilla-gumman-jag-älskar-dej-ändå blicken.

Fnys!

Idag när jag och Lilleman lyssnade på Have a nice day-skivan, fick han syn på omslaget och började bläddra i det. Så pekade han på Jon och utbrast: "Pappa!" 

Jag fick tårar i ögonen när jag insåg att jag nästan gift mej med Jon Bon Jovi! 

Och det säger jag dej C! Jag har INTE gift mej med Joey Tempest!!!





Kommentarer
Postat av: Cissi

It's the final countdown di-do-di-do. Jag säger inget mer.

2008-12-17 @ 20:11:52
Postat av: Malin

Hihi, nä du har gift dig med Bon Jovi. Visst, vi säger det:).Joråsåatte... PUSS

2008-12-19 @ 21:52:16
Postat av: pia

Håller helt med dig, han är het! han skulle nog kunna vara ett av mina frikort:)

2008-12-20 @ 11:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0